Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Ny Bostad och Internet igång igen =)

Av Andreas K - 6 augusti 2009 19:25


Har gått ett tag sen jag skrev i bloggen detta p.g.a flytt till ny bostad,

och det tog ett tag innan jag fick igång internet.


Men nu e det iaf igång och jag lirar poker för fulla muggar!=)


Reggade mig på en 2,5k garanterad rebuy turre med 179 spelare.


Började riktigt trögt med iskalla kort i en och en halv timme.

Låg riktigt illa till med 3600 marker och ett average på 18k.

Men lyckades hämta upp mig till 22k när average låg på 24k.

Därefter går jag ner mig igen efter att satsat på flopp och blivit re-raisad

varje gång. Så jag e nere på 11k när blindsen e 250-500 och 28 spelare kvar.

Jag sitter på BB och har 56spader och en kille höjer upp till 1500 varav en till synar;3250 plus anten i potten så jag tar en chansning på min big och kastar in 1000 till. floppen kommer 347 med två ruter och jag får in drömfloppen med nötterna.
Killen som höjde upp går all in med 14k direkt, andra killen foldar och jag synar. Hoppas självklart han sitter på ett överpar, vilket fall som helst så leder jag ganska stort.

Han kastar upp 77 för floppat set, det värsta tänkbara mot min stege. Bordet behövs bara paras för att jag ska förlora handen och det har hänt antalet gånger !


Turnen kommer 2:a och jag leder forfarande men rivern är en äcklig trea och han vinner potten på 23k med kåk och jag slutar på 28e plats.

10 platser ifån pengar, surt!


Men men.. Får se vad kvällen bjuder på.
Vi e barnvakt ikväll oxå så får se om det finns någon tid över till spel =)
Det lär det ju göra! ;)


A.K





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas K - 2 juli 2010 16:57

Snabb uppdatering på mina spel dom två senaste veckorna: Stoppade in 100 euro på kontot, Spelade en 10 000 euro gar med 27 euro i inköp med ca 220 deltagare, landade på en 6:e plats och fick 470 euro.Därefter har jag spelat en del cashgame på d...

Av Andreas K - 30 mars 2010 21:09

  Tänkte börja med och säga att min efterlängtade dotter kommit till världen! Världens underbaraste och finaste flicka jag någonsin sett =)Är överlycklig även fast det nu mer  innebär  mindre sömn och en massa blöjbyten, att se hennes söta ansi...

Av Andreas K - 7 mars 2010 17:33

Har flyttat igen,till en större lägenhet eftersom att vi får påökning den 19:e mars! Inte långt kvar med andra ord =)  en liten dotter, kan inte bli bättre!=)   Som sagt det var ett tag sen och pokern har gått upp och ner som vanligt! Har spe...

Av Andreas K - 7 december 2009 23:37

Ligger på + efter veckans och helgens gång=) Ska börja bokföra pokern eftersom att jag skrapat ihop en liten rulle nu =)   Började med en 4:e plats i en 4000euros gar. turnering i torsdags som gav mig 5000sek, sedan på lördagen spelade jag cash...

Av Andreas K - 1 december 2009 00:06

Men bättre resultat i andra turneringar...   Dock inga större perngar, Poker SM tog slut rätt fort efter att jag shortstackad ställt in keramiken med 99 och fått syn av A10 off med en tia på river ! kul! Va inte iofs lika illa som samtliga av m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards