Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Andreas K - 11 mars 2009 19:15

Som sagt blir till mesta delen en massa freerolls för mig för tillfället..

Spelade en Brolin Italy freeroll där ettan får betald plats i en satellit där man kan vinna en resa med honom till italien & glo fotboll(som jag förstått det.)
876 startande och löst spel så klart eftersom att det just är en freeroll med många usla spelare som man kan ta fördel av.
Lyckades ta mig till finalbordet efter galant spel men slutade på en fjärde plats efter att jag hittat AJ och plussar men får en re-raise av CL;
Dock bara en dubbling av min raise, floppen kommer A 9 9..
Och han kan i bästa fall plussa mig med KK QQ JJ 1010 osv och vid värsta fall sitta med AA eller AK/AQ men jag snackar först och går all in direkt i en ganska stor pott då jag inte har så mycket marker kvar och får en blixt syn av AK och är ute.. nära men inte tillräckligt nära :(

Istället loggade jag in på Ladbrokes och hittade en helt okej frirulle; Swedish vegas freeroll som jag sitter & spelar just nu..
257 startande 2000 i startmarker och 2 platser till finalen;
Paketet innehåller en tur/retur till Vegas med en massa fickpengar och inköp till en jävla massa satelliter till WSOP Main event i sommar!
Inte helt fel och komma dit helt gratis! :)

A.K

Finalbordet i Brolin Italy :

3:a i chips men utslagen på en 4:e plats :

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards